מענה לפניות הציבור
החל מתחילת שנת 2013 פועלת במרכז לעיוור יחידה לפניות הציבור. היחידה מהווה זרוע מרכזית לטיפול במגוון פניות הציבור וכפופה ישירות למנהל הכללי, מר נתי ביאליסטוק – כהן.
מטרתה של היחידה הינה לתת מענה לפניות ציבור האנשים עם עיוורון ו/או לקות ראייה, המחזיקים בתעודת עיוור ולסייע בכל תחום בו הם נתקלים בקושי בין אם מול המרכז לעיוור ובין אם מול מוסדות ציבור שונים וזקוקים לסיוע של המרכז כגוף המייצג את הציבור.
הטיפול בפניותיכם יתבצע באמצעות 2 כלים מרכזיים: מענה לפניות בכתב ובטלפון וכן באמצעות מפגשי דלת פתוחה.
ליצירת קשר:
מענה לפניות – על מנת שנוכל להבטיח טיפול אפקטיבי ויעיל בפנייתכם ועל מנת שגם נוכל להעבירה, במידת הצורך, לגורמים מולם אתם מתקשים, נודה על קבלת פנייתכם בכתב. ניתן לפנות ליחידה גם בטלפון לצורך מתן הדרכה וסיוע.
פרטים ליצירת קשר:
במייל: 4u@ibcu.org.il
פקס: 03-6871584
בטלפון: 03-7915553
בדואר: המרכז לעיוור בישראל, דוד חכמי 10, ת.ד 16643, תל אביב 61166
ניתן ליצור קשר ישירות גם דרך אתר האינטרנט של המרכז לעיוור בישראל https://ibcu.org.il/contact.aspx
כמו כן ניתן ורצוי לפנות בכתב לפקס שמספרו 03-6871584, באמצעות מייל 4u@ibcu.org.il
או באמצעות הדואר לכתובת הבאה: פניות הציבור, המרכז לעיוור בישראל רח' דוד חכמי 10 ת"א 6777810.
חשוב ביותר – על מנת שנוכל לטפל בפנייתכם, יש לחתום מראש על טופס ויתור סודיות. להורדת הטופס לחץ כאן או לקבלו באמצעות פנייה לעמדת הקבלה בטל' 03-7915553.